Saturday 28 July 2012

Ermahgerd! Kucengz chumell


Meoww Meowwz.

Ini antara koleksi-koleksi gambar kuceng kuceng comel akak. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup, pengsan dan yang mati. 


Okay special la untuk korang arini, nak lagu apa?
Abang boleh mainkan khas untuk adek semua. jyeahh



Jangan kawan ngan dia auu, dia tak pose arini. Kita nampak dia makan biskut bawah kerusi tadi..


Maaaa, adik sayaaaang mama. 
Nak kiss sikit dahi. Cepat tutup mata!



Ermm, sheep buchuk techikk iitee.

Manjaa ngan itee pulak harini.


Ya rabbi, ape berat sangat nih! Ko telan freskes ke kerbau hari ni. 


Saya nak mengaku yang sebenarnya oink oink Paris Hilton adalah saya. 


Orang selalu konpiuskan saya dengan teddy bear & brad pitt.
 Tolonglah hentikan semua spekulasi ini.
Saya jauh lebih hansem daripada mereka-mereka ini.


Tolonglah, pergi! pergi! Jangan risaukan saya, Zombie-zombie tu taakan makan saya, percayalah.
Kalau saya dimakan, nantikan felem zombie kuceng kampun pisang nnt.


Mana freskess nih! tadi nampak ada dua, taakan hilang pulak dah.


Makk aihh, tak tahann dah ni. 
Cepatla dalam tandas tuh, kang tsunami kat sini.


Ehhh, kita ingat nak baring dulu la, penat la pose arini.
 Muka kiut jangan ingat tak pose tau.


Pernah dulu Lisa Surirumah & Neelopah tergila gilakan saya. 
Inilah rahsia kejantanan saya sebenarnya.



Pah : "Abang datang jugak harini!. Iteww rindu abang dah 3 minit kita tak bertentang mata"

Abang : "Maaplah pah, abang busy harini, almaklumlah nak dekat dekat raya ni, busy buat biskut raya".

Pah : "Takpelah bang, asalkan abg datang, pah nak peluk abang ketat-ketat."

                 

Single. Kaya. Available. Mau?
Carik profile pitcha macho ini di pesbuk.


Girlfriend and boyfriend. You and meh. Meoww.
Moga chenta kita berkekalan sehingga ke 9 nyawa kucheng.


Mak itee kasi itee pakai costume frog la, 
sebab kepala itee techik. 
Ma cakap senang nak nampak itee dari jauh.


Ehmahgerd, comelnyee kucing kucing ini.
Nanti kalau ada gambar-gambar cenggini lagi, hakak post lagi.
Toodles & Selamat berpuasa. 



And I could write it down 
And spread it all around 
Get lost and then get found 
Or swallowed in the sea 







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...